Čtvrtek 12.10.2017 | jako na houpačce

12. října 2017 v 22:45 | Alice |  Diary
Momentálně se cítím pod psa, fakt jo. Je to teď se mnou jako na houpačce, jeden den jsem úplně v pohodě, další den je mi na umření. A dneska je přesně jeden z těch dnů.
Pohádala jsem se totiž se svou nejlepší kamarádkou. Prostě jsem jí něco neřekla, a to ne proto, že bych jí to chtěla zatajit. Přišlo mi to prostě nedůležité, tak jsem to vypustila z hlavy. A ona si teď myslí, že to bylo naschválZamračený


Snídaně: vločky s ovocem
Svačina: malá bulka se sýrem
Oběd: kuskus se zeleninou
Svačina: jogurt s proteinem a ovesnými vločkami
Večeře: -
+ 1x černá káva, 1x káva s mlékem

Ranní váha: 65,7 kg

Konečně jsem se dostala pod tu hroznou 66! Tak snad mi tam zítra zase nenaskočí!

Je tady někdo v maturitním ročníku? Protože já ano a nesnáším to. Každý den ve škole poslouchám, jak tu maturitu nedáme a že toho pro ni děláme málo a já jsem z toho vždycky neskutečně vydeptaná. A to se upřímně fakt učím, celých osm let jsem se učila. Tak to bych to snad měla dát ne? Bože, mám takovej strach.

Tak jo, pro dnešek končím s touhle negativní vlnou a snad další článek bude už aspoň o něco pozitivnější!
Vaše Alice❤️
 

Středa 11.10.2017 | really quick

11. října 2017 v 21:29 | Alice |  Diary
Ahojte, tak jak se máte? Jak se vám daří? (fakt mě to zajímá, tak rychle pište do komentářůSmějící se)
Já se tak nějak pořád plácám v tom stejným. Takže nic moc. Ale věřím, že bude líp.
Děkuju všem za krásné komentáře z minule, hrozně mě podržely! ❤️
Všechny, co jste se ptaly na pejska, je mu líp. Je teď na analgetikách a antibiotikách, takže je trochu mimo. Ale i tak, jsem ráda, že vím, že bude v pořádku.
Dneska jsem celý den nestíhala a podle toho taky vypadá i jídelníček. Ale nevadí mi to, aspoň se SNAD konečně zítra dostanu pod těch 66 kg.

Snídaně: -
Svačina: -
Oběd: salát s kuřecím masem, linecké kolečko
Svačina: jogurt s proteinem a ovesnými vločkami

Večeře: 2 piva (Smějící se)
+ 2x černá káva, 1x káva s mlékem
Vaše Alice❤️

Pondělí 9.10.2017 | pokousaný pes, autoškola & intuitivní stravování

9. října 2017 v 22:59 | Alice |  Diary
Vím, že stížnosti na to, že nestíhám u mě čtete dost často, ale bohužel je to tak i tentokrát. V posledních dvou dnech jsem měla závěrečky v autoškole (které sem dala, jupííí!), rozlučku s kamarádem, který se stěhuje do zahraničí a včerejšek jsem celý strávila na veterině, protože nějakej (s prominutím) zkurvenej čokl pokousal mýho pejska. Normálně ho vzal do zubů a začal s ním házet jako s hračkou. Majitelé toho obrovského labradora neměli na vodítku, samozřejmě. Takže celý den byl plný sešívání, uspávání, stříhání a injekcování. Z toho plyne jedno ponaučení: Pokud je váš pes čůrák, dejte si ho aspoň na to posraný vodítko.

Snídaně: míchaná vajíčka (3 bílky, 1 žloutek) se zeleninou
Svačina: pudink
Oběd: rýže se skořicí a švestkami
Svačina: celozrnný croissant, banán
Večeře: rýže se šunkou a špenátem

Pohyb: 2 hodiny trénink
 


Intermittent fasting | přerušované hladovění

4. října 2017 v 22:26 | Alice |  Diets
Ahojte! Jelikož jste o články o přerušovaném hladovění projevily dost zájem, rozhodla jsem se to zkusit a samozřejmě vás budu informovat!Usmívající se
Nejprve zkusím jeden týden a pokud mi to bude vyhovovat a uvidím nějaké výsledky, určitě si to prodloužím.

O co jde?

Není to vyloženě dieta, záleží hlavně na tom, kdy se jí. Jde v podstatě o to, že se vám střídají dvě fáze-jezení a nejezení. Dá se to dělat několika způsoby, ale nejznámější je asi 16:8 (16 hodin hladovění, 8 hodin jezení). Časté je také 5 dní v týdnu jíst a 2 dny hladovět, ale já jsem se rozhodla pro první způsob. Pokud si chcete část hladovění udělat delší, je to jedině dobře. Nemělo by se ale překračovat 30 hodin, tělo zhruba po této době začne sahat do svalových zásob místo těch tukových.
Přerušované hladovění sice neurčuje co přesně a kolik toho jíst, ale samozřejmě když se budete 8 hodin denně přecpávat, fungovat to nebude.
Víc to asi rozebírat nebudu, ale dá se najít spousta článků a videí na youtube, kde je všechno přesně popsáno a samozřejmě se dají dohledat i zkušenosti a výsledky této "diety".

Podmínky

!TYTO PODMÍNKY JSEM SI URČILA JENOM JÁ PRO SEBE, TAKŽE SE JICH DRŽET NEMUSÍTE!
  • minimálně 16 hodin hladovění, maximálně 8 hodin jezení
  • maximálně 1 000 kcal denně
  • snažit se kalorie přijímat ze zdravého jídla
  • minimálně 50 g bílkovin denně, další makronutrienty si hlídat nemusím
  • během hladovění jsou povolené jenom nekalorické tekutiny (voda, černá káva, čaj, zero nápoje)

Tip

Do telefonu se dá stáhnout spousta aplikací, které jsou přímo pro přerušované hladovění vytvořené. Mě nejvíce vyhovuje aplikace Zero, která nejen počítá jak dlouho už hladovíte a kolik času vám ještě zbývá, ale také ukládá různé statistiky, tabulky a grafy.

Tak jo, to by bylo asi všechno. Těšte za týden na výsledky a držte mi palce!
Vaše Alice<3

Úterý 3.10.2017 | přecitlivělá

3. října 2017 v 20:01 | Alice |  Diary
Vůbec netuším kolik vážím, ale vůbec. Zítra se zvážím a dám vám vědět, ale mám strach, že to bude hodně, protože mám teď měsíčky a to bývám hodně zavodněná.
Jdu zítra k doktorce a jsem zvědavá co mi řekne, když jsem se na počítání kalorií i makronutrientů vykašlala.
Děkuju moc za podporu u minulého článku♥

Snídaně: jablko
Svačina: Fitness tyčinka, proteinový nápoj
Oběd: trocha špaget s kečupem
Svačina: musli s mlékem
Večeře: -
+ 2 kávy s mlékem


Pátek 30.9.2017 | lonely & unwanted

30. září 2017 v 0:59 | Alice |  Diary
Ahojte, hrozně se omlouvám, že jsem se skoro týden neozvala, ale nějak to nezvládám. Každý den jsem měla trénink, někdy i dva, a doma jsem pak většinou vyčerpáním jenom padla do postele.
Vůbec netuším kolik vážím, ale vůbec. Ani kolik makronutrientů ani kolik kalorií jím. Vůbec nic. Pokaždé jsem ráda, že ten den vůbec přežiju.

Snídaně: toast se sýrem
Svačina: -
Oběd: -
Svačina: banán
Večeře: hrst chipsů, asi 3 skleničky vína
+ 2x káva s mlékem

Pohyb:1,5 h gymnastika


Pondělí 25.9.2017 | 15 minut slávy & výjimečně tlustá?

25. září 2017 v 20:40 | Alice |  Diary
Tak víkend je za mnou a váha mi spadla zpátky na 66 kg, naštěstí.
Hrozně moc vám všem děkuji za povzudivé komentáře ohledně mé kamarádky. Upřímně, jsem z toho teď dost na dně a vy jste jedna z hodně mála věcí, co mě ještě drží


Snídaně: mini pšeničná tortilla (90 kcal)
Svačina: jablko (80 kcal)
Oběd: kousek jablečné žemlovky (320 kcal)
Svačina: proteinový koláč (160 kcal)
Večeře: 3 bílky se zeleninou, kuřecí křídlo (240 kcal)
+ 3x černá káva

Nutrienty:

Kalorie: 890 kcal /1 350 kcal
Bílkoviny: 69 g /100 g
Sacharidy: 125 g /135 g
Tuky: 44 g /45 g


Kam dál

Svými články ani celým konceptem tohoto blogu nikoho nenabádám k poruchám přijmu potravy. Tento způsob hubnutí jsem si vybrala dobrovolně a jsem si vědoma všech možných následků. Zároveň tímto blogem nikoho nekategorizuji podle výšky, váhy ani vzhledu.